Fond na podporu vzdelávania spustil novú Klientsku zónu, ktorá slúži ako oficiálny a bezpečný komunikačný kanál medzi Fondom a klientmi. Všetkým existujúcim klientom bol rozoslaný e-mail s odkazom na aktiváciu konta. Aktivácia je povinná – vyplýva zo zmluvných podmienok o elektronickej komunikácii.
Čo ak Vám e-mail s aktiváciou neprišiel?
Môže sa stať, že e-mail s odkazom na aktiváciu ste nedostali. Najčastejšie dôvody sú:
V takýchto prípadoch bude Fond po dvoch týždňoch telefonicky kontaktovať klientov, ktorí si konto neaktivovali, aby sa prípadné nedostatky napravili. Naším cieľom je, aby každý klient mal zabezpečený prístup do Klientskej zóny a k svojim údajom.
Prečo sa oplatí aktivovať konto čo najskôr?
Aktiváciou získate nepretržitý online prístup k svojim údajom a vyriešite veľkú časť komunikácie s Fondom bez potreby osobných návštev či telefonátov. Všetky dôležité informácie budete mať na dosah ruky, prehľadne a bezpečne – kedykoľvek ich budete potrebovať.
Fond na podporu vzdelávania Vám tak ponúka priestor, ktorý uľahčiť správu pôžičky a prinesie väčší komfort, transparentnosť a istotu pri plnení Vašich povinností. Aktivácia je preto nielen nutná, ale zároveň vo Vašom záujme, zároveň Vám poskytne:
Pre koho je určená klientska zóna
Aké funkcionality prináša
Budúce rozšírenia
Nová Klientska zóna je dôležitým krokom k modernej a bezpečnej správe pôžičiek. Umožní Vám mať všetky podstatné informácie a komunikáciu s Fondom na jednom mieste – prehľadne, rýchlo a spoľahlivo. Aktivácia konta je preto nevyhnutná, no zároveň Vám prinesie vyšší komfort a istotu, že o svoje pôžičke máte vždy aktuálny prehľad.
Fond zároveň prešiel komplexným updatom v oblasti kybernetickej bezpečnosti a v rámci úplne novej IT infraštruktúry bude postupne nasadzovať nové funkcionality. Tieto inovácie umožnia ešte lepšie sledovanie a správu údajov priamo v Klientskej zóne, čím zvýšia bezpečnosť a komfort používania.
Ďakujeme, že spolu s nami vstupujete do novej etapy fungovania Fondu na podporu vzdelávania.