info@fnpv.sk    02/59 104 204        Ut a Št: od 10.00 do 12.00 - od 13.00 do 15.00  
   

Nová Klientska zóna Fondu na podporu vzdelávania

Zverejnené: 22.8.2025

Fond na podporu vzdelávania spustil novú Klientsku zónu, ktorá slúži ako oficiálny a bezpečný komunikačný kanál medzi Fondom a klientmi. Všetkým existujúcim klientom bol rozoslaný e-mail s odkazom na aktiváciu konta. Aktivácia je povinná – vyplýva zo zmluvných podmienok o elektronickej komunikácii.

Čo ak Vám e-mail s aktiváciou neprišiel?

Môže sa stať, že e-mail s odkazom na aktiváciu ste nedostali. Najčastejšie dôvody sú:

  • nemáte u nás zadanú e-mailovú adresu,
  • Vaša e-mailová adresa je neplatná alebo obsahuje preklep,
  • Vaša schránka je plná a správu nebolo možné doručiť.

V takýchto prípadoch bude Fond po dvoch týždňoch telefonicky kontaktovať klientov, ktorí si konto neaktivovali, aby sa prípadné nedostatky napravili. Naším cieľom je, aby každý klient mal zabezpečený prístup do Klientskej zóny a k svojim údajom.

Prečo sa oplatí aktivovať konto čo najskôr?

Aktiváciou získate nepretržitý online prístup k svojim údajom a vyriešite veľkú časť komunikácie s Fondom bez potreby osobných návštev či telefonátov. Všetky dôležité informácie budete mať na dosah ruky, prehľadne a bezpečne – kedykoľvek ich budete potrebovať.

Fond na podporu vzdelávania Vám tak ponúka priestor, ktorý uľahčiť správu pôžičky a prinesie väčší komfort, transparentnosť a istotu pri plnení Vašich povinností. Aktivácia je preto nielen nutná, ale zároveň vo Vašom záujme, zároveň Vám poskytne:

  • bezpečný online prístup k údajom o Vašich pôžičkách,
  • priebežný prehľad o splátkach a zúčtovaní,
  • možnosť vybavovať požiadavky elektronicky,
  • istotu, že Fond si týmto spôsobom plní svoju informačnú povinnosť voči Vám.

Pre koho je určená klientska zóna

  • všetci klienti s aktívnou pôžičkou,
  • Od 1.9.2025 aj pre nových žiadateľov, ktorí chcú požiadať o pôžičku,
  • v ďalších etapách aj pre ručiteľov k existujúcim pôžičkám.

Aké funkcionality prináša

  • Prehľad o pôžičkách:
    • zúčtovanie pôžičiek k 31. 12. predchádzajúceho roka,
    • počas septembra 2025 sa spustí funkcionalita zobrazenia údajov v reálnom čase.
  • Správa pôžičiek:
    • zobrazenie splátok, úrokov, istiny, poplatkov,
    • jednoduché podanie žiadosti o novú pôžičku (pri splnení zákonných podmienok od 1.9.2025).
  • Podpora a kontakt:
    • možnosť kontaktovať zamestnanca Fondu priamo cez zónu,
    • v prípade nezrovnalostí spoločné vyriešenie a aktualizácia údajov.

Budúce rozšírenia

  • sprístupnenie údajov ručiteľom,
  • helpdeskový portál na elektronické vybavenie žiadostí (odpisy, odklady, zmeny údajov a pod.).

Nová Klientska zóna je dôležitým krokom k modernej a bezpečnej správe pôžičiek. Umožní Vám mať všetky podstatné informácie a komunikáciu s Fondom na jednom mieste – prehľadne, rýchlo a spoľahlivo. Aktivácia konta je preto nevyhnutná, no zároveň Vám prinesie vyšší komfort a istotu, že o svoje pôžičke máte vždy aktuálny prehľad.

Fond zároveň prešiel komplexným updatom v oblasti kybernetickej bezpečnosti a v rámci úplne novej IT infraštruktúry bude postupne nasadzovať nové funkcionality. Tieto inovácie umožnia ešte lepšie sledovanie a správu údajov priamo v Klientskej zóne, čím zvýšia bezpečnosť a komfort používania.

Ďakujeme, že spolu s nami vstupujete do novej etapy fungovania Fondu na podporu vzdelávania.